Namlı bir kabadayı olan Fırat’la balerin Çiğdem birbirine âşıktır. İkili, Fırat’ın işleri yüzünden birlikteliklerini sürdüremezler. Bu ayrılığa katlanamayan Fırat, Çiğdem’le baş başa kalabileceği anlar yaratmaya çalışır. Öte yandan Tahta Bacak, Fırat’ın yerine göz koymuştur.