Romantik klişelere düşmeyen bu yalın aşk hikayesi, başrol oyuncularının zarif performanslarıyla derinleşiyor. Koya Kamura, ödüllü bir romandan uyarlanan ilk yönetmenlik denemesinde deniz kenarının maviliği ile suluboya resimleri andıran bir görselliği harmanlıyor.