Yaban
45 yaşındaki Fransız vatandaşı Claire, dokuz yaşındaki kızı Sabrina’nın velayetini Türkiye’de ünlü bir adam olan kocasına kaptırır. Durumu kabul etmeyi reddeden Claire, çocukla birlikte kaçar. Kendisini ve kızını Bulgaristan sınırından ülke dışına kaçırması için bir kaçakçıya para öder.
Kimlik ve hayatta kalmaya dair sürükleyici bir hikaye anlatan film, medeniyet maskesi kalktığında ortaya çıkan ilkel içgüdüleri gözler önüne seriyor. Tareq Daoud ilk uzun metrajlı filminde, yersiz yurtsuzluk haline, anneliğe ve insan ruhunun yabani yanlarına cesur bir bakış atıyor.