Ross Kardeşler’in büyüleyici çıkış filmi, içeriden bir bakışla Amerika’daki küçük kasaba hayatını ustalıkla resmediyor. SXSW Film Festivali’nde Jüri Büyük Ödülü kazanan film, Ohio’daki Sidney kasabasına ve sakinlerine sevgisini sunuyor.