Alex, Los Angeles’a taşındıktan sonra Sergi, Barselona’da tek başına kalmıştır. İlişkilerini canlı tutmak için sanal yollu iletişime güvenmek zorunda kalırlar. Ancak çift, ortak yaşamlarını ve fiziksel teması yitirince, aralarındaki 10.000 km’nin ayrılığın habercisi olabileceğini düşünmeye başlar.
Uzak mesafe ilişkileri artık eskisi gibi değil. Teknoloji bazı eksikleri giderse yeni engeller de yaratabilir. Carlos Marqués-Marcet’nin çevrimiçi iletişim çağında aşkı irdeleyen çıkış filminde Natalia Tena ve David Verdaguer, tutkuların kavurduğu bir çifti canlandırıyor.