Emre Mirza’nın tek mekanda bir ailenin hasıraltı edilmiş çatışmalarını ortaya seren kısa filminde, her bakışma bastırılmış duyguların aynasına dönüşüyor. Tülin Özen, Muhammed Cangören, Görkem Kasal ve Umut Kurt gibi isimlerden oluşan oyuncu kadrosu, havada süzülen gerginliği başarıyla aksettiriyor.