AIDS ile mücadelede en büyük rollerden birini üstlenen ACT UP Paris’in faaliyetlerine odaklanan Kalp Atışı Dakikada 120, yönetmeni Robin Campillo’un hatıralarından da kesitler barındırıyor. Heyecan dolu bu gerçek aktivizmin portresi, Cannes’da üç, Césars’da ise altı ödülle taçlandı.