14 yaşındaki genç bir kız, zaman ve mekanın bulanıklaştığı zifiri karanlık bir bodrumda, kurtuluşu bir örümcekle iletişim kurarak bulur.
Ceylan Özgün Özçelik’in dans eden tüm cadılara ithaf ettiği “Cadı Üçlemesi”nin ilk halkası, tek mekanda geçen bir kısa korku hikayesi. Özçelik, şaşırtıcı set tasarımı ve kamera kullanımıyla, patriyarkanın neden olduğu kâbustan uyandırıp, buradan çıkacak gücü kadınların ördüğü ağlarda buluyor.