13 Tzameti
Géla Babluani’nin seyirciyi içine çeken gerilimli kara filminde tansiyon gitgide yükselerek patlama noktasına varıyor. Siyah-beyaz görüntüleriyle daha da çarpıcı hale gelen filmde Gürcü bir göçmenin ailesini geçindirme telaşı beklenmedik noktalara varıyor. Şeytani bir hayalgücü, sinemayla buluşuyor.