New York’ta yaşayan bohem Fransız fotoğrafçı Marion ve nevrotik Amerikalı Jack, birlikte Avrupa seyahatine çıkarlar. Marion’un Paris’teki memleketine uğradıklarında Jack sevgilisinin sıradışı ailesiyle tanışıp hovarda geçmişinden haberdar olunca, romantik tatilleri çetrefil bir hal alır.