Ailesiyle yaşayan Alice, gündelik hayatının sıkıcılığından kaçmak için rüyalarına sığınır. Bir fabrikanın çatısındaki çılgın bir partinin ardından bisikletiyle kaza yapar. Bu olayın ardından nihayet yetişkinliğe geçebilecek midir?
Halüsinojenik görsellerle dolu gerçeküstü bir rüyayı andıran bu animasyon, Flóra Anna Buda’ya Cannes’da ödül getirdi. Genç yetişkinliğin dağınık dünyasını, maddi güvencesizliğin o çok tanıdık gerçekliğiyle birlikte yetişkinliğin diğer dertlerini resmeden, özgürleştirici bir hikaye.