Bir salgından sonra hayatta kalan bir grup insan, küçük bir adada yaşamaktadır. Gruptan biri, bir görev için anakaraya çıktığı yolculukta, sadece enfekte olanları değil, hayatta kalan diğer insanları da dönüştüren sırları, mucizeleri ve dehşeti keşfeder.