Farhan ve Raju, uzun süredir kayıp olan sınıf arkadaşları Rancho’yu bulmak için yola koyulur. Bu macerada onları unutulmuş bir iddia, katılmaları gereken bir düğün ve kontrolden çıkan bir cenaze beklemektedir. İki arkadaş, yolculukları boyunca üniversite anılarını anımsar.
Rajkumar Hira, hem ülkesinde hem de yurt dışında büyük bir gişe başarısı elde eden epik dostluk filminde kaba güldürüyü büyüme hikayesiyle harmanlarken erkekler arasındaki modern dostluğun farklı yönlerini de ele alıyor. Bollywood’un en başarılı müzikal sahnelerine sahip film tam bir eğlence şöleni.