Charlotte Rampling ve Tom Courtenay, Andrew Haigh’ın bir evliliği odağa alan filmindeki doğal fakat olağanüstü performanslarıyla Gümüş Ayı kazandı. Atmosferiyle insanı içine çeken Norfolk Broads, yıkılmakta olan bir evliliğin portresine mükemmel bir fon sağlıyor.