Bir ilişkinin özünde yatan her şeyi damıtıp yan yana dizen François Ozon, en yüce duygularımızın bile zamanın acımasız çarkından geçince ne denli yıkıcı olabileceğini gösteriyor. Bir çiftin duygusal maratonunun içtenlikle gözlemlenmiş hikayesi, hem biricik hem de evrensel bir niteliğe sahip.