Ümit Ünal, yönettiği ilk filmde Kurosawa’nın Raşomon filminden ilham alarak hakikatin göreceli doğasıyla ve önyargılarımızla yüzleşmemizi sağlıyor. Ortak olduğumuz suçlara ve ötekileştirilenlerin mücadelelerine dair bu çetrefil hikaye, incelikli bakışıyla toplumun fay hatları üzerine düşündürüyor.