9 Songs
İngiltere Londra’da, Lisa ismindeki Amerikalı bir üniversite öğrencisi ile İngiliz buzul bilimcisi Matt arasında birkaç ay boyunca devam eden rock konserleri ve iki sevgilinin yoğun cinsel ilişkileri üstüne bir aşk filizleniyor.
Tümüyle çıplaklık ve belirgin, miş gibi yapmayan seks sahneleriyle adı çıkmış 9 Songs, alternatif rock’ın enerjisi etrafında düzenlenmiş ama kapsamlı bir müzik videosundan daha fazlası. Winterbottom’ın Wonderland ve 24 Hour Party People gibi gençliğin tutkuları üzerine cüretkâr bir film.