Aynı kentin ayrı semtlerinde yaşayan üç ayrı kuşağın hayatları ilginç bir şekilde ve acı bir olayla kesişir. Bu olaydan sonra Alper, Soner ve Hazan için hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.