A Bread Factory, Part Two: Walk with Me a While
Bread Factory topluluğu bir oyunun provasını yaparken, turistlerin ve teknoloji şirketlerinin akınına uğrayan Checkford sokaklarında başka bir tiyatro daha oynanmaktadır. Dönüşen kasabada Dorothea ve Greta’nın karşısında bir seçim vardır: Ya tiyatrodan vazgeçecek ya da mücadeleye devam edeceklerdir.
Patrick Wang, bir sanat merkezine dair derinlikli ve kendine has dramasının ikinci kısmında ufak bir kasabanın toplumsal mozaiğine birden çok sanat türünü yerleştirirken, söz konusu sanat merkezinin ayakta kalma mücadelesini de gözler önüne seriyor. Sürprizlerle dolu, ufak çaplı bir epik anlatı.