Yeni Tayvan Sineması’nın usta yönetmeni Edward Yang’dan hassasiyet dolu ve görkemli bir büyüme hikâyesi. Yang, gerçek bir cinayeti başlangıç noktası olarak kullanarak gençlik ve Tayvanlılık üzerine dokunaklı ve keskin bir anlatı oluşturuyor. Tüm zamanların en çok övülen filmlerinden biri.