1960’larda Bronx’ta yaşayan Calogero, hayran olduğu mafya üyesi Sonny’yi kendine akıl hocası edinir. Babasının değerleri ve sokakların cazibesi arasında kalan çocuk sadakati, şiddeti ve aşkı deneyimler.
Robert De Niro’nun 1960’larda geçen şık ve hassas ilk yönetmenlik denemesinde, pembe bir nostalji ile sert gerçekler çarpışıyor. Büyüme sancılarıyla bir değişimin eşiğine gelen bir gencin hikayesi, Amerika’nın ruhu için verilen mücadelenin aynasına dönüşüyor.