Chiara
15 yaşındaki Chiara’nın birbirine sıkı sıkıya bağlı ailesi, babasının evi terk etmesinin ardından dağılır. Chiara, babasının neden ortadan kaybolduğunu araştırırken hakikate giderek daha çok yaklaşır ve kendi geleceğini de etkileyecek kararlar vermek zorunda kalır.
Jonas Carpignano imzalı bu narin fakat cesur büyüme hikayesi, bir gerilim filmi gibi ilerleyerek bir çocuğun masumiyetini yitirişini resmediyor. Genç bir kızın iç dünyasına hassasiyetle yaklaşırken suç ve şiddetin kuşaklar üstündeki etkisini irdeleyen film, Calabria Üçlemesi’nin son halkası.