A Ciambra
Calabria Roman topluluğunun parçası olan Pio Amato, bir an önce büyüme hevesiyle içki ve sigara içen ve sokaklarda nasıl hayatta kalınacağını öğrenmek için ağabeyi Cosimo’nun peşinde dolanan 14 yaşında bir çocuktur. Cosimo’nun ortadan kaybolmasının ardından, artık koca adam olduğunu göstermek ister.
İtalyan Yeni Gerçekçiliğini olağanüstü bir başarıyla yeniden canlandıran Jonas Carpignano, ilk filmi Akdeniz ile keşfettiği Pio Amato’yu A Ciambra’nın merkezine koyuyor. Bir Roman gencinin büyüme hikayesini sarsıcı ve derin bir duygusallıkla aktaran filmin yapımcısı da Martin Scorsese.