İçine kapanık genç bir kadın olan Mylia, yeni okulundaki yüzeysel dünya ve ailesindeki belirsizlikler arasında kendini kaybolmuş hisseder. Mylia bir gün, yakınlardaki Amerikan yerlilerine ayrılmış bölgede yaşayan Jimmy ile tanışır. Jimmy herkesten farklıdır ve Mylia’yı değiştirir.