Yaşlı kadın ve küçük torunu bir masanın etrafında eski aile fotoğraflarına bakarlar. Yaşlı kadın, bu fotoğraflara bakmaya önceleri dirense de geçmişin uyandırdıklarına karşı koyamaz. Bir fincan Türk kahvesi içimi boyunca, bir kız çocuğunun hayata tutunuş hikayesine tanık oluruz.