A Dog Called Money
Ödüllü fotoğrafçı Seamus Murphy, İngiliz müzisyen PJ Harvey’yi Londra’daki bir kayıt stüdyosunda ve Afganistan, Kosova ve Washington DC’ye yaptıkları ortak seyahatler sırasında filme alıyor ve çığır açan sanatçının yaratıcı sürecine bakış atıyor.
Bu düşündürücü belgesel, hem esrarengiz ikonun yaratıcı sürecini mercek altına alıyor hem de savaş bölgelerinde yaşananlara çok yönlü bir bakış getiriyor. PJ Harvey’nin etkileyici ve düşsel portresi, hayranlarını olduğu kadar sinemaseverleri de etkileyecek.