Marianne, Abel’i terk ederek, onun en yakın arkadaşı Paul’le evlenmiştir. Paul’ün ölümünün ardından Abel ve Marianne tekrar bir araya gelir. Yeni bir sayfa açmak isterler ancak Abel kendini pek çok dramatik durumun içinde bulur. Paul’un kız kardeşi Eve onu arzulayınca işler iyice çığrından çıkar.
Louis Garrel’in hem yönetip hem de başrolünde yer aldığı Sadık Bir Adam, komedi, dram, aşk ve cinayet öyküleri arasında maharetle ton değiştiriyor. Garrel’e Laetitia Casta ve Lily-Rose Depp eşlik ederken, Buñuel filmlerinin usta kalemi Jean-Claude Carrière de senaryoya katkıda bulunuyor.