Hırslı ve çekici bir dolandırıcı olan Wanda, mafya sevgilisinin çaldığı mücevherleri ele geçirmek için her yola başvurur. İlk sevgilisinin sağ kolunu ve avukatını da bu plana dahil eder, fakat sonunda bu iki adamdan birine aşık olur.