A Funny Man
Eğer Dirch Passer’ın kim olduğunu bilmiyorsanız, şimdi öğrenmenin tam zamanı! Martin Zandvliet’in ünlü Danimarkalı şovmene odaklandığı, eğlenceli ve aydınlatıcı filmi tipik biyografilerde olmayan bir enerjiye sahip. Dirch, harika çekimleri ve kurgusuyla gösteri dünyasına renkli bir bakış atıyor.