Marco Bellocchio’nun yönetmenliğe geri döndüğü bu kara mizah başyapıtı, Michel Piccoli ve Anouk Aimée’ye Cannes’da ödül getirdi. Aile içi arızalar ile toplumsal marazlar arasında bağlantı kuran film, hastalıklı erkekliğe cesur bir bakış atarken, İtalyan hukuk sisteminin çürümüşlüğünü de ifşa ediyor.