Rie, boşandıktan sonra ikinci kocası Daisuke ile mutluluğu bulmuş ve yeni bir aile kurmuştur. Ancak Daisuke bir kazada ölünce, Rie kocasının sandığı gibi biri olmadığını keşfeder. X diye adlandırdıkları bu meçhul adamın gerçek kimliğini ortaya çıkarması için bir avukattan yardım ister.