A Month of Single Frames
Barbara Hammer, 1998 yılında, Cape Cod yarımadasındaki bir kulübede bir ay boyunca her şeyden elini ayağını çekerek günlük tuttu ve kamerasıyla görüntüler, sesler kaydetti. 2018 yılında, bir başka yönetmenden, Lynne Sachs’tan tüm bu materyali kullanarak bir film ortaya çıkarmasını istedi.
Feminist bir sinema pratiği denince akla gelen ilk isimlerden Barbara Hammer’ın yarıda kalan projesi, Lynne Sachs’ın elinde usta isme bir aşk mektubuna dönüşüyor. Yalnızlık ve yaşlanma üzerine düşünürken, etrafımızdaki güzellikleri görmemizi sağlayan olağanüstü bir günlük.