New York, 1981. Şehirde suç oranları hızla artarken Abel Morales, hırsızların hedefi haline gelir. Sorumluların peşine düşen Abel, bölge savcısının yardımcısının dikkati çeker.
J.C. Chandor (Triple Frontier) imzalı bu şık gerilim filminde eski Amerikan suç filmlerinin ruhu diriliyor. Oscar Isaac ve Jessica Chastain, 1980’lerde kapitalizme göğüs germeye çalışan bir evli bir çifti ustalıkla canlandırıyor.