15 yaşındaki Suzanne, pek düşünmeden art arda girdiği ilişkilerle, dağılan ailesinden uzaklaşmaya çalışır. Cinsellik konusundaki aşırılığı narsist erkek kardeşinin, özgüvensiz annesinin ve sert babasının bastırılmış duygularını iyice yoğunlaştırır.
Fransa’nın en iyi oyuncularından biri karşınızda: Sandrine Bonnaire. Eğer Sandrine’i tanımıyorsanız Maurice Pialat imzalı bu unutulmaz gençlik dramındaki ilk performansıyla büyülenmeye hazır olun. Eğer tanıyorsanız halihazırda hayranısınızdır ve bu filme bizim gibi bayılıyorsunuz demektir.