Umutsuz başkahramanına hem alay hem de empatiyle yaklaşan bu ödüllü film, tükenmiş hayallerden trajikomik bir absürtlük çıkarıyor. Öğrenci-öğretmen ilişkisini komik bir dinamiğe dönüştüren Kolombiyalı yönetmen Simón Mesa Soto, alışıldık anlatı kalıplarını yıkıyor.