Dünya sese karşı oldukça duyarlı, yırtıcı yaratıklar tarafından işgal edildiğinde, Abbot ailesi terk edilmiş bir şehre dönüşen New York’ta hayatta kalmak için mücadele vermektedir. Yaratıklar sese o kadar duyarlıdır ki, en ufak bir ses dahi ölümcül sonuçlar doğurabilmektedir.