Reha Erdem’in başrolü Taner Birsel’e emanet ettiği filmi, içinde bulunduğu durumda ne yapacağını bilemeyen evcimen bir adamı ustalıklı biçimde mercek altına alıyor. Kafasına konan talih kuşu, onun için yalnızca ahlaki ikilemlere, vicdani bir krize ve giderek artan paranoyaya sebep olacaktır.