Büyük usta Sokurov, Kantemir Balagov örneğinde de gördüğümüz gibi yetenekli Rus yönetmenlerini yetiştirmeye devam ediyor. Zolotukhin, I. Dünya Savaşı’nı günümüze ait orkestra provalarıyla dahiyane bir biçimde iç içe geçiriyor. Bu büyüleyici ilk film, hem geçmişe ait, hem de yeniye göz kırpıyor.