Atıf Yılmaz, her türlü baskının ortasında hayatını kendi ellerine alan bir kadının hikayesini cesur bir üslupla anlatıyor. Hale Soygazi ve Kadir İnanır’ın performanslarıyla güçlenen film, pek çok toplumsal önyargıyı kırarak sinemamızda kadınların resmedilme biçimine yeni bir boyut katmıştı.