A Storm Was Coming
Ekvator Ginesi’ndeki Bubi topluluğunun son krallarından Ësáasi Eweera, kolonyalist İspanyol güçlerine en büyük tehditlerden birini oluşturmaktaydı. Kralın 1904 yılında hayatını yitirişi halen gizemini korurken, yeniden açılan bu dava, günümüze uzanan politik yankılar taşır.
Ekvator Ginesi’nde kolonyalist İspanyol güçler tarafından uygulanan katliamlarla yüzleşen bu güçlü belgesel, toplumsal hafızanın kırılganlığına işaret ediyor. Javier Fernández Vázquez’in görsel anlamda yenilikçi filmi, resmi anlatıları yıkan ve adaletsizlikleri kanıtlayan sözlü tanıklıklara sahip.