Yasemin Akıncı’nın adını bir Ahmet Hamdi Tanpınar şiirinden alan bu zarif belgeseli, mimariye keskin bir gözle bakan yalnız bir gözlemcinin izinde İstanbul’da bir gezintiye çıkıyor. Şehir hem hafızada hem de taşta yeniden kuruldukça, hayaller ile somut gerçeklik arasındaki mesafe giderek büyüyor.