Mezun olduktan sonra tatile çıkan Gaspard, kız arkadaşı sayılabilecek Léna’nın da ona katılmasını beklerken Margot ile yakınlık kurar. Margot’nun teşvikiyle Solène ile ilişki yaşamaya başlayan Gaspard, Léna’nın da gelmesiyle bir seçim yapmak zorunda kalır.