A Tiger in Paradise
José González, Hüzün Üçgeni’nin yapım şirketince hayata geçirilen bu derin olduğu kadar muzip filmde insan olmanın paradokslarını sorguluyor. Sevilen müzisyenin yaratıcı enerjisi, müziklerle ve sürreal görsellerle ekrandan dışarı taşarken doğayla ve dünyamızla belirli bir frekans yakalıyor.