Çin’in modern portrelerini çizme konusundaki ustalığıyla tanınan Jia Zhangke, sanat sinemasının yeni gerçekçiliği ile kung-fu intikam hikayelerini harmanladığı bu politik filmle aniden yön değiştirdi. Çin hükümetinin sansürlemeye çalıştığı film, Cannes’da En İyi Senaryo ödülü kazandı.