A Traveler's Needs
Koreli usta sinemacı Hong Sang-soo ve Isabelle Huppert, Seul’da geçen bu filmle bir kez daha büyüleyici bir işbirliğine imza atıyor. Diller ve kültürler arasındaki bariyerler makgeolli kadehleri, tesadüfi bağlar ve şiirsellikle ortadan kalkıyor.