Brezilya sinemasının ustalarından Eduardo Coutinho kariyeri boyunca dönüp dolaşıp hep aynı filmi çekmiş olabilir mi? Arşiv görüntüleri ve Coutinho’yla gerçekleştirilen kayıtlar eşliğinde, bu özgün yönetmenin, yapıtları ve fikirleriyle zamanın testini nasıl aştığına şahitlik ediyoruz.
İnsanlara dair merakını hiç yitirmeyen dipdiri bir zihni yakından tanımamızı sağlayan, derin bir sohbeti andıran bir belgesel bu. Gündelik hayat, felsefe ve siyaset, usta sinemacı Eduardo Coutinho’nun yaşamının ve filmlerinin bir parçası olarak bu özel portrenin yapıtaşlarını oluşturuyor.