Sinema tarihindeki ilk bilimkurgu filmi olarak kabul edilen Georges Méliès imzalı bu çığır açıcı kısa film, sinemanın sonsuz imkanları sayesinde tüm hayallerin gerçekleştirilebileceğini gösteriyor. Yaratıcı efektlerle asık suratlı Ay’a inen roket görüntüsü, sinema tarihinin unutulmaz bir parçası.