Bir adam bir akşam evini temizlerken süpürgesinin hayaletli olduğundan şüphelenir. Mahalledeki tamirci, süpürgenin bir kadın fabrika işçisinin ruhu tarafından ele geçirildiğini anlatır. Bu ruh, eski bir iş arkadaşının intikamcı hayaletini durdurmaya ant içmiştir.
Ratchapoom Boonbunchachoke’nin eşsiz çıkış filmi, politik keskinliğini duygusal zeka ve mizahla birleştiriyor. Tayland sinemasının son dönemdeki yükselişinin dikkat çekici örnekleri arasında yer alan İşe Yarar Bir Hayalet, Cannes’da Eleştirmenler Haftası’nda Grand Prix kazandı.