Rita Azevedo Gomes, 19. yüzyıl klasiği Şeytani Öyküler‘in zarif ve ürkütücü bir uyarlamasına imza atıyor. Rita Durão’nun nefes kesici bir performans sergilediği Bir Kadının İntikamı, Manoel de Oliveira’nın geç dönem filmlerini ve Eugène Green’in cüretkâr sinemasını anımsatıyor.