Aaahh Belinda
Serap başarılı bir tiyatro oyuncusudur. Özel yaşamında kadınlara biçilen geleneksel rolleri reddeden Serap, bir şampuan reklamında oynamayı kabul eder ve kendini bu reklamdaki ev kadını Naciye’ye dönüşmüş olarak bulur.
Bir sabah uyanınca, ideolojik olarak karşı olduğunuz şeyin ta kendisine dönüştüğünüzü fark etseniz ne yaparsınız? Atıf Yılmaz, fantastik komedi ve sürrealizmi harmanlayarak sinemamızın en özgün başyapıtlarından birine imza atıyor. Kadınlara atfedilen roller ve tüketim toplumuna dair eşsiz bir hiciv.